Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією - на всі позиції, представлені в нашому магазині, поширюється гарантія виробника.

Умови повернення товару

У відповідності з Законом України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар в 2-х випадках:

1. Товар має дефект (Стаття 8)
Товар має дефект, товар використовувався і присутній один з фактів:
- виробник взагалі не може усунути дефект
- виробник не може усунути дефект протягом 14 днів
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції


2. Товар не сподобався (Стаття 9)
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби, бирки і ярлики.

Повернення товару ви можете зробити або в офісі нашого магазину або виславши його Новою Поштою.

Для повернення товару в нашому офісі під собі необхідно мати:

- товар (і всю його комплектацію, в тому числі упаковку - коробку)
- товарний чек
- гарантійний талон (якщо такий видавався)
- ваш паспорт і ідентифікаційний код.

Будь ласка, якщо ви збираєтеся привезти товар на повернення або обмін - узгодьте заздалегідь ваш візит з менеджером магазину.

При поверненні товару по Україні доставка і повернення грошей здійснюється за рахунок покупця.

Разом з відправляється на повернення товаром товаром необхідно переслати:

Копію товарного чека
Копію паспорта (1,2 сторінка)
Копію ідентифікаційного коду.

Будь ласка, якщо ви збираєтеся вислати вказаними способом товар на повернення або обмін - узгодьте заздалегідь вашу відправку з менеджером магазину.

Умови гарантійного обслуговування:

1. Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки.

2. Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийняття товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо потрібно відправка товару в спеціалізовані гарантійні центри.

3. Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований і без слідів забруднення.

4. Товар повинен бути доставлений в наш фірмовий магазин за адресою м.Київ, вул. Сковороди 5-а (як знайти наш магазин)

5. Товар не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів з дня покупки (за окремими винятками).

6. Після докладного огляду товару, у разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

7. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати зазначені в ній умови.

8. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або чек), виданий при покупці товару, завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

9. Гарантія анулюється магазином в наступних випадках:

· Товар використовувався не у відповідності до вимог умов експлуатації;
· Не дотримувалися вказівки інструкції по використанню;
· Товар модифікувався клієнтом самостійно з використанням елементів інших виробників;
· Через недбале поводження з товаром;
· При наявності механічних пошкоджень;
· В разі ремонту не уповноваженими особами;
· В інших випадках, передбачених чинним законодавством.

Повернення грошей

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Зверніть увагу!

Товари, которае не підлягають поверненню або обміну, відповідно до Постанови Кбінета Міністрів України N 172 від 19.03.1994 Про реалізацію окремий положень Закону України "Про захист прав споживачів":

- пір'я-пухові вироби - пуховики
- рукавички
- натільна білизна - термобілизна, футболки, труси
- шкарпетки
- головні убори
- товари в аерозольній упаковці (кошти для просочення)
- парфюмерно-косметичні вироби (туристичні шампуні, мило ...)
- друковані видання (карти, книги, путівники)
- продовольчі товари (сублімована їжа)

Цей перелік товарів є вичерпним.

Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)